noraczej blog

Twój nowy blog

Kronika kryminalna

  W ostatnich dniach w okolicach złą sławą owianych i powszechnie uznanych za narkotykowe zaguębie Otwocka Ugów rozegrały się bestialskie wydarzenia zakrawające o miano zbrodni. Rzecz miała miejsce na otwartej przestrzeni nieopodal ćpuńskiej oazy przez jej stałych bywalców niewinnie nazywanej Uami – jak doniusł Zenon, jeden z prostych robotników przechadzających się tędy codziennie rano podążając do pracy na pobliskiej stacji benzynowej.
Wyławiając z jego kakofonicznego bełkotu skrawki artykułowej mowy ludzkiej, ustaliliśmy ,iż do historii przeszło jedno z najdoskonalszych, najokazalszych i wybudowanych z największym rozmahhem arcydzieł architektonicznych, oddane do użytku w sierpniu roku pańskiego 2004. W wyniku bezprecedensowego zamachu z mapy kulturowej naszego kraju raz na zawsze zostało zmiecione boskie „Blu City”, wielopiętrowy moloch wśród centr handlowych,uznany za apsolutny majstersztyk w tym temacie. W ruinach budowli,pod 10 metrową warstwą papy,spoczywają ciała milionów ofiar.

  Jak wynika z zeznań Zenona, złożonych na jednym z prowadzonych na odpierdol rutynowych rozpoznań,tego plugawie haniebnego czynu dopuściło się 3 osobników z twarzy podobnych zupełnie do nikogo.Mieli oni jak wynika z zeznań Zenona ,”Podbiec,jebnąć w patyki z buta i spierdolić”.Jak widać więc sprawców charakteryzuję niebywały spryt i wyrachowany profesjonalizm w zbrodniczym rzemiośle.Są niebezpieczni,uzbrojeni w kawałki potłuczonego szkła i prawdopodnie naćpani fetą jak perszingi.Zamieszczamy w tym miejscu ich rzekome rysopisy.

  Pierwszy ze złoczyńców miał na sobie T-shirt marki Bottle. Prawdopodobnie jest rdzennym mieszkańcem Wielkopolski, na co wskazują niezbyt subtelne rysy twarzy oraz tamtejsza przyśpiewka ludowa nieustannie wydobywająca sie z ust podejrzanego.
Drugi ze sprawców niepojętej agresji to zwykły, szary obywatel jakich wielu wśród naszej karczewskiej społeczności. Odnalezienie go pośród mieszkańców będzie więc nielada wyczynem [prawie dorównującym dzielnej postawie rodziny Ćwieków].
Trzeci bandzior o rysach iście anielskich, nieskalanych plugastwem i trudem życia codziennego chciał zachować pozory bycia gdzie indziej, spoglądając na rozgrywające sie dramatyczne wydarzenia z boku. Nie dajmy sie jednak zwieść, to taki sam nicpoń jak cała reszta!

4.jpg

  Utuleni w żalu,chcielibyśmy zauważyć,iż na gruzach tego zacnego pomnika naszej minonej cywilizacji dobrobytu i jednorazowych chusteczek higienicznych powstaje zupełnie nowa, przerażająca rzeczywistość – cywilizacja rozkładu, plugastwa i załamania wszelkich norm moralnych.
Sprawa jest tymniemniej niebagatelna, jesteśmy bowiem świadkami kolejnego aktu zamierzonego wandalizmu i nieuzasadnionej agresji dziejących się na naszych oczach, w pobliżu naszych domostw. Dziś jest to boguduhhawinna konstrukcja z patyków i ździebka papy, jutro ofiarami mogą być nasze dzieci!!
Nie pozwólmy aby nasze niewinne,białe dzieci były atakowane na ulicy i w lasach przez bandy naćpanych marihuaną i nasapanych fetą po uszy czarnuhhów!!

  Obywatelu ! Jesli ktoś z Twoich znajomych zaczął ostatnio dziwnie sie zachowywać i podejrzewasz ze może działać pod wpływem śmiercionośnych narkotyków, nie wahaj sie ! Pomóż mu zaprzestać tych zgubnych praktyk,a może uratujesz życie niewinnych dzieci ! Zadzwoń na naszą anonimową,bezpłatną infolinię pod numer 997 i podaj jego dane osobowe,oraz rysopis.Obywatele łączmy się ! Razem jest nas wielu !

  yoy..

Gajczy feat. Uka$h,raport for fun  

  czyli ŻUBR występuje w puszczy..

  Przeciętny , statystyczny obywatel (dla przykładu – Zenon)wypija browar w ok.10 minut ,nie robiąc z tego żadnego ceremoniału.Ale Zenon jest prostym człowiekiem.Zenon nie zdał 2 razy matury.Jest mu wstyd.Zenon nie umiałby nawet powtórzyć wyrazu „ceremoniał ” :).Oto jak spożywa browar nasze zacne grono Słuhhaczy yoy:

  Krok pierwszy : Wchodzisz na Uy (jeśli jesteś mniej sprawny ruchowo , może Ci pomóc ziomu$ yoy – pozdro Gajczy).
  Krok drugi : Otwierasz browar (np. ŻUBR huehue) przy użyciu zapalniczki , oblewajac przy tym zioma , który z tytanicznym trudem otwiera browar obok Ciebie (pozdro Gajczy). Czasem dobrze jest też otworzyć o Uowy opornik , gdy zapalniczka w Twoich rękach nie jest takim pięknym widokiem jak filmy akcji z udziałem Paris Hilton ;)(pozdro Zielak).
  Krok trzeci : Pijesz browar(ewentulanie usuwasz nadmiar cudzego browara z włąsnego,markowego ubrania – pozdro Gajczy).To nie są żadne dissy , żeby nie było ;) huehue yoy
  Krok czwarty : Pull Out yoy – wylewasz końcówke browara (tak na 2 palce) do MEZOdermy , wznosząc zaszczytny i pełen patosu toast . Inspiracja murzyńskimi klipami hip-hop yoy ziomu$.
  Krok piąty : Pustej butelce nadajesz dużą energię kinetyczną o zwrocie w kierunku opornika pod Uami,nucąc przy tym znaną , wielkopolską przyśpiewkę ludową : ” ..gdy zbudzi nas dźwięk potłuczonego szkła..”.(czasem udaje sie dopiero za 3. razem – pozdro Gajczy). :)
  Krok szósty : … yoy ziomy wiecie ocb :)
  Krok siódmy : Schodzisz z Uu.
  Krok ośmy : żeby nie było to musi być krok ósmy , osiem to wszakże magiczna liczba – obrócony o 90 stopni względem środka symetrii znak nieskończoności i modyfikator tłuczka do mięsa Zielaka w jednym yoy :).

Uka$h , tak trohhę 4FUN   

  yoy ..

Cała familia Ćwieków jak jeden mąż stawiła czoła płomieniom trawiącym nasze dziedzictwo kulturowe i dorobek cywilizacyjny Słuhhaczy.
Narpiew z domu rodzinnego wyhhynął dzierżąc szpadel w dłoni p.Ćwiek, a za nim cała gromada małych Ćwieków [Konstruktor Czaszki i mały Ćwieku]. Najmłodszy potomek rodziny jak wynika z relacji naocznego świadka Mariusza K. siedzącego nieopodal pod gruszą, został w domu i aby pilnować gospodarstwa i zachować ciagłość gatunku na wypadek wypadku w lesie. Mariusz, zwany w dalszej częsci artykułu Zenonem nie daje jednak gwarancji na każde swoje słowo, gdyż jak mówi trawa była groobo namaczana.

Według sprzecznych informacji padających z ust Zenona, spośród bełkotu i potoku onomatopei wyekstraktować zdołano jedno sensowne zdanie: „Ćwieki napierdalały łopatami”.

To jednak okazało się niewystarczające i wkrótce na miejsce przybyła jednostka nieistniejącej straż pożarnej uzbrojona w bosaki. Starszy Ćwieku [Konstruktor] w kłębach dymu i oparach siarki wydobywających się ze ściółki runa leśnego w szale bietwnym [co dało mu modyfikator +8] rzucił się na jednego z funkcjonariuszy ochotniczej straży pożarnej i jebnął go szpadlem w czoło.

Dzięki męstwu i dzielnej postawie Ćwieków oraz ofiarnemu poświęceniu ze strony pracowników karczewskiego OSP ostatecznie Uy [wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO] zostały ocalone i zachowane dla potomnych. Niestety nie obyło się bez strat w ludziach, co przy tego typu akcjach jest na szczęście zjawiskiem powszednim, więc nikogo nie zszokowało. Poległ jeden oficer OSP trafiony kantem szpadla w okolice faUdy mungolskiej [co wskazuje na nordyckie pochodzenie ofiary, strata jest więc tym mniejsza...]

Za tak wielką zasługę, poczynioną bezinteresownie dla mieszkańców Ugów oraz osad zaprzyjaźnionych, My [www.noraczej.blog.pl] wraz z Karczewskimi Zakładami Energetyki Cieplnej postanowiliśmy odznaczyć cały ród Ćwieków tym o to medalem: Medalem Patriotyzmu i Odwagi.
jednocześnie jednak zdajemy sobie sprawę, że nagroda jest niewspółmiernie TANIA w porównaniu z zaangażowaniem jakie włożyli w ten szlachetny czyn bohaterowie ostatnich wydarzeń.

lion.gif
Gajczy dla noraczej.tak trohhę 4FUN

  • RSS